Friday, April 9, 2010

kursus btn

akhirnya terpegi jugak aku ke kursus ni..ikutkan malas nak g lagi..tapi kalau lg tua lagi malas nak gie..

naseb baek ada gang..ain,ekin and kawan dvs yg lain..tp yg paling best ada kawan yg sama 2 perah susu..together gether la kitaorg..

kursus tatkala aku dah menginjak ke usia 30 nih berbeza dgn yg pernah ku hadiri ketika usia belasan tahun..kalau dulu asyik kena denda jer..sentiasa dalam ketakutan dan tekanan..bila ldk sampai x terkata apa..takut sgt.kali xde tekanan ,dengan mudah memberi pendapat dalam ldk..lebih santai..atau mungkin aku dah matang mendepani hal sebegini kot....pendekatan seperti ini sesuai dgn modulnya utk semaikan semangat cintakan negara..bumi malaysia yang bertuah ini..

tapi yang x boleh lupa..malam terakhir ldk..malam persembahan..ntah apa la kumpulan aku..geng bebudak agaknya..tapi memang aku x dapat nak nyanyi malam tu..lagu best malaysia baru..tapi aku asyik ketawa jer sepanjang persembahan tuh sbb gerak2 yg di rancang menjadi lucu dan gelak ketawa..lirik ramai yg x hafal lak tuh..memang caca marba..tapi aku dan kumpulan terhibur jugak..
teringat kata-kata juri dan markah yang di beri: 'saya x tau la ini persembahan boria ker? raja lawak ker? tapi memang xde semanngat patriotik,saya bagi markah 250/500..hahaha..markah terendah antara kumpulan..tapi aku lega lepas persembahan tu..abes satu azab dunia rasanya..terima kasih pada adik2 kumpulan aku..sporting abes diaorang..aku je yg x sampai ke tahap diaorang..huhu

ain,ekin, aku x marah pun korang ketawa..kalau aku penonton aku pun ketawa kahkah..sampai ari ni pun kalau aku teringat aku masih ketawa berdekah-dekah..kahkah..

1 comment:

babymummydaddy said...

hahahahaha..akan igt smapai bebila...tarakucaca...