Sunday, November 30, 2008

29 November 2008


herrmm..


Align Left Happy 1st birthday

29 nov 2008????apa yang menarik..yang pasti besday Aqil..my beloved son..happy besday my dear son..semoga menjadi anak yang soleh dan berbakti pada agama dan ibubapa..pak anjang dia dah wish besday dia kul 6.30 lg..dia orang nih share besday..

semalam pagi kul 6 pagi aku dah bangun..teruja bersiap nak pergi keratong ikut member pergi kenduri kawin..dalam masa yang sam leh jumpa sokhil/aqil..hehehe..seronoknyer..

aku janji ngan member kul 9.30 pg di serdang sebelom bertolak ke keratong..tup2 kul 12.30 baru bertolak..hehehe..ok lah tu..yang penting sampai keratong dapat jumpa aqil..

dalam kul 3.30 pm sampai jugak ke karatong 5..hehe..masa tuh aqil tengah tidor..bila di terjaga dia nangis sedey..meratap dan terkejut agaknya jmpa mak dia..huhuhu..last aku jumpa dia,aku balik dia tengah tido..dgr citer dia mcm cari2 aku..nenek dia yang bg tau.itulah yang sedey nya anak berjauhan..tapi wat masa ni memang x dapat nak bawak dia lagi..aku and bro plan next year nak bawak aqil duduk sama2..hehehe..cian budak tuh..

inilah dak aqil yang dah setahun tuh..tepuk amai-amai..

jumpa kejap jer..tp sempat la aku amik gmbar and video dia wat bekalan bila aku rindu..huhu..dia dah makin pandai...dah banyak cakap..dah pandai cium orang ..anak ekin pun dia cium..aku dia x nak cium pulak..sedey..dia dah pandai jalan..tapi belom laju lagi..pandai anak mak..semalam jugak baru aku perasan..dak aqil nih dah pandai jelous..mak aku dukung anak ekin si dak darwisy tuh..terus dia nangis and cebik muka ..hehehe..sangat jelous nampaknya..tp kalau aku yang pegang dak darwisy tu dia x jelous pulak..pe la aqil nih..nampaknya leh la tambah adik dia..


me and Aqil

masa nak berpisah..nmpak sedey jer muka dia..dia nak lagi berdukung kat aku..sedey..dia pun x puas jumpa mak dia..aku pun sama..dia babai2 ..sedeynyer..nasib baik dak aqil ni x banyak ragam..berjauhan pun xpe..dia selesa dgn nenek dia..dari aku nak bersalin nenek dia dah tunggu sampai umur 6 bulan..nenek sentiasa ada..pastu aku decide nenek nya jaga dia kat kampung jer..tuh yang dia sayang sangat nenek dia tuh..

aku pun dalam dilema gak..x sampai hati nak amik dia dari nenek..tapi cian pulak neneknya nak jaga dia..both my parents memang dah sayang sangat kat budak nie..mak aku yang nak jaga dia sampai umur setahun lebih sebab dia kata risau antar kat nursery masa kecik sangat..

xpelah..nanti bila tiba masanya ..ada la rezeki kami bersama sekeluarga..Mudah2an..Amin

1 comment:

nikiysa said...

huhuhu..mmg lawak la kejadian hari itu..namun..alhamdulillah..semuanya selamat n bergembira...thx akak coz teman kan org..:P