Friday, July 29, 2011

cuti bersalin...

lamanya aku x mengarang ceriter...telah lebih setahun..terlalu sibuk..naseb baiek sekarang cuti bersalin..dapatla ruang sedikit di samping menguruskan anak2ku..

dah hampir 2 bulan aku bercuti..lagi sebulan jer..malas
nya nak g keje semula..tempat keje dah la jauh..adakah patut aku amik cut itanpa gaji pula..huhu

tapi kalau lelama ngan ibu tentu aniq susah nak rasi ngan org lain..huhu..cian lak nanti berminggu asyik nanges jer kat taska..

best betul dapat dok umah tapi gaji jalan..tp kadang2 teringat gak kat opis...bila di kenang kejauhan pejabat ..uhh..mcm nak benti keje je..uinkkk..

kali ni aku x berpantang di kampung..bro yang jaga..cian tgk dia masa mula2 aku beranak dulu..sampi kul 12 am pun x siap lagi mengurus anak2 dan kerja rumah..lepas 2 minggu aku dah kuat..byk benda leh wat sendiri..sangat menghargai usaha bro yg cuba memasak makanan org berpantang,,walau apapun rasanya tetap ku sebat..hahaha..

thanks bro..tak taulah mcm mana nak mengharungi kehidupan ini bersama anak2 andai dikau tiada di sisi..muahhhhh..

No comments: